28 maart 2016 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van ICT College - WaarBenJij.nu 28 maart 2016 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van ICT College - WaarBenJij.nu

28 maart 2016

Door: Marcel stabel

Blijf op de hoogte en volg ICT

28 Maart 2016 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

's Morgens vroeg om 8.05 uur kwam de eerste app binnen dat ze onderweg waren en niet veel later kwam van de rest ook dat ze onderweg waren, Iedereen was om 9.15 uur op Eindhoven airport.
De koffers inchecken moest je helemaal zelf doen. Na enig gestuntel is dat ook allemaal gelukt.. Dan afscheid nemen en door de persoonlijke check. Henry en Jan kregen nog een extra controle en toen waren we er door. Tijd voor koffie, fris en een broodje.
De reis ging goed totdat er turbulentie kwam, de riem moest weer aan en het vliegtuig steeg wat hoger, daar was het beter.
Keurig op tijd 12.20 uur lokale tijd zijn we geland. Mariusz en mevrouw Jurkevich stond ons al op te wachten.
Twee en een half uur rijden naar Tomaszów Mazowieki. Nu is het wat rondhangen en een beetje bekend raken met de apparatuur.
Om zeven uur eten. Het avondprogramma laat zich raden.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Early in the morning at 8:05 pm the first app came in they were on the road and not much later the rest came that they were also on their way, everyone was at 9.15 at Eindhoven airport.
The lugguage check you had to do all by yourself. After some fumbling that all worked out. Then say goodbye to the parants andof to the personal check. Henry and Jan were given an extra check and then we were through. Time for coffee, soda and a sandwich.
The trip went well until there was turbulence, the belt was put back on and the plane increased to a higher level, there it was better.
Nicely we landed on time at 12.20. Mariusz and Mrs. Jurkevich was waiting for us.
Two and a half hour drive to Tomaszów Mazowieki. Now we hang out and get a little familiar with the equipment.
The dinner is at seven. The evening program you can guess.